Re: Fallout 3: Gerüchte und Game Informer Scans
Posted: Mon Jun 18, 2007 8:41 am
Ihr müsst aber zugeben, dass hier grundsätzlich nur Negatives hervorgehoben wird. Es ist einfach zu einem Beth-Bash geworden. Wo noch alle den Teaser bejubelt haben (auch auf NMA), dacht ICH mir, dass es alles sehr küntlich und kopiert wirkt, ich war enttäuscht. Aber ich hab trotzdem verdammt die Kraft alles nüchtern zu betrachten. OMG, ja der SMT sieht aus wie Ork!!!111einself Das ist so, als ob man FO jemandem beschreibt und dann sagt: "Aber pass auf, die Supermutanten sehen lächerlich aus, spiel das lieber nicht."
Um mal ein Bsp. zu geben, in dem Artikel auf RPG-Codex:
Bash:
Um mal ein Bsp. zu geben, in dem Artikel auf RPG-Codex:
Bash:
Article:Anyway, did you notice that the article does not mention any option to do something differently? One would think that Todd would have illustrated or at least mentioned all the options while playing through this quest. Something like "of course, you can blow a hole in Mister Burke's head instead" or "you can talk to the sheriff", etc. So, either these options are not present and the game railroads you or Todd doesn't think that these options are interesting / have consequences / worth mentioning. Either scenario is alarming.
nicht gerade objektiv, huh?"Even within the quests we're trying to be careful to not just have the good path and the evil path, because a big part of Fallout is shades of gray," Pagliarulo informs us. With a less concrete questing path, you'll often find yourself swept up into tasks rather than being offered a formalized missions from some distressed townsperson - but you'll always have choices about how to proceed, or whether you want to participate in the event at all. "It's more about how you handle these different situations, and less which ones did you do and in what order," Howard explains.